دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

 

اینا حرفای دلمه...همش از ته دلمه!همه ی همش!!!

 

 

 

نمی دونم...شاید به یه بیماری دچار شدم!

 

 

 

یه خصوصیاتی پیدا کردم...

 

 

 

یه رفتارهای خاص...

 

وابستگی شدید به یه نفر... 

 

 

 

 

با خندیدنش می خندم و با گریه کردنش گریه می کنم...

 

 

 

وقتی ناراحته منم ناراحت میشم و وقتی شاده منم هیچ غمی ندارم...

 

 

 

با اینکه خیلی خیلی بهم نزدیکه و کنارمه،فکر میکنم ازش خیلی دورم...

 

 

 

اینا علائم یه بیماریه؟درسته؟

 

کسی نمی دونه درد من چیه؟ 

 

 

 

 

کسی هیچ معالجه ایی برای درمان دردم نداره؟

 

 

حدس میزدم......

                آخه این روزا خیلی تنها شدم...!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:,ساعت18:46توسط زینب | |