دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

 

نگاهت را می پرستم فدای تار مویت هر چه دارم !!!!!!!!

اما من عاشق ، عاشق شدنم در كدامين مكتب و مذهب ، جرم است !! كار هر كس نيست مكتب داری نگفته ها زیاد زير لب دارم مثال كوره می سوزد تنم از عشق

نازنينـــــــــــــــــــم !!

بی تو اينجا نا تمام افتاده ام , حالتی دارم که محتاجم به تو, کاشکی در گردنم زنجير بود تاهمه جا با تو بودم . عشق خود را در تــــــو پيدا کرده ام عهدی را با دل بسته ام که دیگه به کسی وابسته نشم اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست , بی وفاست !! زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.........

من از کلمه کاش بدم می آید ولی ای کاش می شد؟

معنی واقعی عشق !

عشق کلمه ایه که خیلی ها اونطور که دوست دارن تفسیرش میکنن

اما واقعا عشق چیه؟؟

عشق اینه که بهت بگه الیاس گرسنمه , می خوام یه بارم که شده با هم غذا بخوریم , کی؟؟؟

به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگيه , هميشه يک نفر ميره آدم و تنها می ذاره ميره يه دنيا خاطره پشت سرش جا می ذاره , هميشه يک دل غريب , يه گوشه تنها می مونه يکی مسافر و يکی اين وره دنيا می مونه ( مثل تو )

دلم نمياد که بهت بگم به خاطر دلم بمون , بمون واسه خونه‌ای که محتاج عطر تن توست!!!

برو به فکر من نباش

برو به پای من نسوز

برو به فکر من نباش

من یه جوری سر میکنم

زندگی رو با سختیاش........ا

با که درددل کنم؟

با کسی که پرنده بود برام؟

با کسی که اشیانه بود

دلم به چه خوش بود



نظرات شما عزیزان:

♥نفس
ساعت21:13---11 مهر 1391
عشق اینه که بهت بگه الیاس گرسنمه ؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,ساعت20:52توسط زینب | |