دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

انگار همه میتونن فراموش کنن غیر من. واسه هر کی اشک میریزم من رو متهم میکنه به ضعیف بودن.

کاش یه امروز رو یکی پیدا می شد که واسه اشکهام ارزش قایل شه.شاید این تنها چیزیه که از اطرافیانم میخوام.

می خوام من واقعی رو بشناسن و برام ارزش قایل شن.تا من مجبور نباشم واسه هر کدوم از اطرافیانم یه جور رفتار کنم.

دلم می خواد خودم باشم .همین.این توقع زیادیه؟؟!؟!؟!؟!



نظرات شما عزیزان:

Jamal
ساعت19:58---17 آبان 1392
سلام

اگر می خواهید کتاب "آموزش فروتل و کسب درآمد از آن برای وبلاگ" را به رایگان دانلود کنید، به نشانی داده شده مراجعه کنید.

کاملاً رایگان
فقط سریعتر... (Bloging.ir)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:,ساعت19:57توسط زینب | |