دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

 

هو رب...

.....وما امروز را همچون دیروز وفردا را همجون امروز اغاز خواهیم کرد ودر کنار تمام نداشته هایمان تورا خواهیم داشت ای محبوب من

 

ای زیبا تر از هر نسترن .ابی تر از هر اسمان ومهربان تر از هر مادر.دوستت دارم چون میدانم تو نیز

 دوستم داری ولی من کجاودوست داشتن تو کجا .ای خوب من توراچه بنا مم که سخت است ودشوار

برایت چه بنویسم" بنویسم دوستت دارم؟بنویسم منزل به منزل در به در توام؟یا ......

اگر بنویسم دوستت دارم ایا به گناه دروغ متهم ام میکنی؟یا فقط با لبخندی سرد از کنارم عبور میکنی که

 ای بنده ضعیف من این چه دوست داشتنی است که هرچه گویم مکن میکنی وهرچه گویم بکن سرباز

میزنی وباز من می بخشم

ومن باز خجالت زده و شرمگین باز میگردم ومنتظر فرداهایم میمانم...........

دوستت دارم خدا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت18:53توسط زینب | |