دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

 بیچاره دلم

 

 

شيشه ی دلم شکست اما نه با سنگ با ترکش؛  دلی که شکستمش به او نگاه کردم ؛ مرا شکسته بود؛ همانکه مرا با نگاهی دوباره آفريد؛ مرا شکست چه سودی داشت اشک , که او خود آمده بود و خود مي خواست برود او من را شکست ؛عشق را از من برد , مرا شکست داد ؛ دلی آشفته , فکری محدود داشتم و با همين بضاعت کم او را بخشيدم ... او رفت پي عشق خود و من پي خود؛  من او را بخشيدم ؛ اما خودم را ... دلم شاکی شد و ... بيچاره دلم ... ساخت با من داشت از يادم می رفت که ... صدايی آشنا شنيدم "مرا ببخش ؛می خواهم بر گردم ..." خشکم زده بود ... دلم با التماس نگاهم مي کرد . کور شدم هنوز دوستش داشتم ... دلم التماس می کرد که مرا نباز و من کور بودم و باختم و باختم و باز هم باختم دلی را به او دادم که يک بار شکسته بود ,خود او شکسته بود بيچاره دلم راست می گفت ...دوباره شکست ,شکست ,شکست چه با وفا بود دلم ,وقتی که دوباره شکست و من تنها شدم, رهايم نکرد و با من ماند و با من ساخت ...! دلم ويران شد , برايم گريه آورد تا جايی که می خواستم به من اشک داد و آنگاه ... رفت دلم رفت ... لياقتش را نداشتم و ...رفت حالا ديگر دل ندارم ... حالا ديگر اشک ندارم ... فقط می خواهم و می خندم ... از سر هوس

 



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت18:51---5 ارديبهشت 1391









جدیدترین موریک ها و کلیپ +18...شماره مبایل همراه خواننده ها ....برنده یک شارژ 5000 بدون قرعه کشی و تنها با عضویت .


خسته نشدی از بس شماره یا ایمیل خوانندتو می خواستی تو سرچ پیدا کردی اما دروغ بود!!!!
حالا با ما می تونی با خواننده هایی که دوسشون داری چت یا تماس بگیری...

تازه میتونید شماره و ایمیل خواننده هایی چون...
1. justin bieber
2. selena gomez
3. carly rea
4. taylor switf
داشته باشید


..............................


clip sex va dastan sex va aks sex ra dar web ma az dast nadin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت18:42توسط زینب | |