دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...


بی صداچشمانم ببارید.قلب کوچکم خسته ی این وادی تنهاییست.بی صدابغض هایم خرمن سکوتم رابه اتش بکشید.بی صداگریه هایم ارام باشیدارام بباریدگونه هایم تشنه ی قطرات اشک است.

کنج خیال ارامم بامن حرف بزن بامن .من ازتوام وتوازفردایم.بی صدادستانم دستی به دل غریبم بکشید.سینه ام درپس خلوت خوددرحیات لحظه ای خودگاه میمیردوگاه ضربه میزند.

درون وجودم غوغاییست چندساله هیس صدایش می اید !نفس بزن نفس بزن چشم هایم اماده دیدارتوست.بالابیابالاتردستم رابگیرارام باش اهسته تر.اغوشم خسته ی محبت توست.اشک بریزم وبخندم یابخندم وفریادبزنم؟

ای بغض سرکش تنهایی دیروزم توچه میبینی؟من کجای تنهایی توجای دارم؟

ای احساس سادگی کودک بی جانم برای توقدری گهواره اورده ام شایدارامش ازدست رفته ات رابازیابی!!!!!!!

ای کوله بارخاطرات تلخ وشیرینم اگردست ازسکوت برمیداشتیدچه دادهاکه برسرغربت من نمیزدید/هان فریادکنید/دادبزنید/کودکی مرابه چالش بکشید/بامن بخندید/برمن بتازید!!!!!

چه بازی بی جانی نه رمق نای ماندن داردونه نای تاب ماندن.

دست برپیچ وتاب موی بادمیزنم بادمرامیبیند!بادمرابومی کشد/بادمرالمس میکند/بادمرابادمیکند/بادصدای تنهایی مرادرمی اورد/باددرون من میشکند/بادباابرهامیگرید/بادسرش رابه کنج خیال من میکوبد/بادمیکوبدودرهای قلبم به هم میکوبد.قلبم میخنددومیخندد.زیرباران مینشنم وابررامیبینم ابرچه معصوم مرامیبیند.ابرچه بالطف به من میخندد.

ابرمرامیبوسد.ابرچه بی تاب مرامیبوسد!!!!!!

ابرچه میدیدتنم؟بادچه میدی تتنم؟من چه گفتم  دلم؟

خیس عاشقی بودم.من کم بودم باتمام دل گرفته هایم.اسمان چه ازابرشنیده بودکه بی وقفه میبارید؟

       خدای پروانه های رنگ رنگ تودردل ابروبادواسمان چه انداختی که من صدایم سخت به گوش خودم میرسد حال انکه ابی دلهای انهارنگین است وسخت دل میبازند.

خدای تنهایی من اشک های کودکانه ام رادیدی وهنوزمیدانی که سخت ارزومنداشکم.سخت ارزومنده هق هق.خدای تنهایی من صدای بی صدایم راارام درگوش تنهاییم زمزمه کن  شایدقدریگونه هایش گلگون شود.

  خدای تنهایی من باز میباری؟بازمیبارانیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,ساعت9:43توسط زینب | |