دنیای کاغذی من

شرمنده ام ، که بی تو ... نفس می کشم هنوز...

 ای زندگی ام،

هستی ام، یاورم،

دلدار زندگی ام، عشق من، امید زندگی ام،

تمام وجود منء 

       دوستت دارم.

ای که امید زندگی را به من دادی،

 خون عاشقی را در رگهای من جاری ساختی،

حال و هوایی دوباره به زندگی من دادی ،

نفسی دوباره به من بخشیدی

       دوستت دارم.

ای وجود من، 

طلوع من، 

حضور پر شوق و شور من ،

       دوستت دارم .

ای دریای من،

فردای من، 

دنیای من، 

رویای من ،

      دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت16:01---19 فروردين 1391
دنبال یک کلمه می گردم

یک کلمه ی خاموش

مانند یک بوسه

که جمع کند همه ی کلمات را

روی لب های تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,ساعت15:10توسط زینب | |